fredag 9 mars 2012

God morgon

Kl är snarrt 6 o ja ska in o väcka damen + ge henne lite välling =).
De stod mellan att ge macka/frukt eller välling i sängen.. O de känns bättre att ge henne vällingen för då vet jag iaf att hon får i sig lite innan deras frukost på dagis =).


Gårdagen gick bra. Molls o Birgitta hade lekt från ca 13 till 17.30.
Molls älskar o leka med farmor =)


jag däremot gillar inte att sluta 21.30 o sen hem o försöka bli trött. Fast igår var ja super trött. Jag var så trött så vi la oss 22.30. DOCK.. hade Christian sovit i soffan o kunde därför inte somna direkt i sängen o så råkade min mobil lysa till (fb inlägg) och då ska han såklart säga de till mig =p. Vilket resulterade i att jag var klarvaken då jag precis hade lyckats somna =s

Då blir man glad =P
Eller inte..

Vet inte när ja somnade men jag har iaf fått sova lite inatt o jag känner mig utvilad.. Men behovet av kaffe var STORT idag. De har de bara varit 2-3 ggr sedan okt 2010..


Jaja.. Nu är kl 6..

Hörs sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3