måndag 5 mars 2012

Hej hopp

Kl är 10.45 och jag har hunnit fotas o fixa tjänstelegitimation inför jobbet och dessutom handlat vantar (då vi cyklar i jobbet) och handlat mat för en vecka framöver =).
Nu ska jag snart ge mig ut på en runda med djuren o sen åka o hämta Mollsan =)

Galet mycket man hinner med när hon är på dagis =P
Men gud vad jag kommer sakna henne när jag går på o jobbar OCH hon är på dagis =/.

Jag förespråkar att man i Sverige ska kunna va hemmafru OCH få ut en pension.. O så kan man få jobba när man själv vill =P
Inte som det är idag.. Jädra S skit som satt oss kvinnor i denna sits (vi som vill va hemma alltså)..



Jaja.. Bara o vänja sig att man har inget val i detta land =)



Mer då?
Ingenting egentligen.
Molls ska till dagis 9-12 imorgon med. Och sen börjar allvaret på onsdag.
7.30-10.40 ska hon va där. Sen ska vi gå hem o äta lite o sen sooova =P
(Jaaa, jag älskar att sova på förmiddagarna. haha)..
O vissa som trodde de var slut på de när vi fick Molls.. höhö.. Icke.. Jag och Sovmonstret kan sova precis vart vi vill, när vi vill o hur vi vill =P (nästan haha) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3