måndag 19 mars 2012

Hej igen =P

Kl är nu 12.48 o om ca 1½ tim ska jag köra Molls till dagis. Sen vidare o handla lite.. O sen vid 16.45 ska jag jobba. Dagis tycker att det blir för lite tid att lämna henne vid 16 o sen kommer C o hämtar vid 17 så därför la vi till extra tid innan så hon hinner va där lite =)
 
När C lämnade henne i frdags så vart hon lite ledsen ju, så vi får se hur hon beter sig nu. Om hon kommit på att hon faktiskt blir lämnad eller om de var en tillfällighet =).
 
 
Personligen så är jag död. Jag har dammsugit och hunnit med 3 maskiner tvätt (den 3:e är igång nu) och duschat o lagat mat o så har Mollsan sovit, ja vilade bara. Men nu är jag seg som aldrig förr. Fy fan rent ut sagt.
 
Visst. När man väl är på jobbet sedan så går tiden väldigt fort.. oerhört fort..
Men just nu så är skallen segare än segast och då är man inte sugen på något.. Suck..

O att dessutom veta att jag ska cykla sen gör inte saken bättre haha.

Imorgon är ja iaf ledig..
Då ska jag banne mig sova samtidigt som Molls =)

Sen ska vi leta lite sandlådor osv.. 
Ska lägga plast inuti och fästa på sittdelen så inget ogräs kommer in med.. Sen funderade vi på om man skulle lägga några plankor/något 1-2 dm utanför lådan så att säga. Så de är enkelt att sopa upp o hälla tillbaka.. istället för att få allt på gräsmattan..
Men vi får se =)


Jaja.. Nu ska ja häva kaffe iaf =)

Tjippen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3