onsdag 7 mars 2012

Hejsan hallå.

Dagen har varit bra, förutom för stackars Molls =P
Hon skrek visst hela vägen i bilen till dagois, hon var så trött alltså.
Dock blev hon glad när hon såg fröknarna och kompisarna så de måste ha kännts skönt för C att lämna henne utan att hon gallskrek =)

Allt hade gått bra även på dagis, hon hade ätit frukost mm. Men vid 10 blev hon så trött o bara skrek så dom fick lägga henne en stund.. TACK gode gud för dom går efter barnens behov.
M fick sova i ca 40 min, sedan kom jag o hämtade henne o så cyklade vi hem.
Illskrik när hjälmen skulle på men sedan var hon tyst, somnade tom i cykelsitsen haha =)

Hemma så fick hon lite mat o nu leker hon med hundarna =)

Sen bokade vi in så Molls ska få leka med farmor imorgon ist för dagis.
Det beror på att hon bla kommer va där varenda dag denna veckan o de känns som hon behöver en vilodag mitt i så här =). O så älskar hon ju att busa med Farmor.. Så då blir de Farmor-Molly tid imorgon =). Ja har APT o sen jobbar jag till 21.30. 
C slutar 17 så då kommer han o hämtar henne =).
 
 
Ja.. Cykla ja =P
 
Till jobbet tog de knappt 10 min o de var inte ens jobbigt.. Men på hemvägen är de liiite uppför hela hela hela tiden och dessutom hade jag 10 kg extra (molls).. JÄVLAR vad jobbigt =P
Men men. Det går ju.. Skönt att jag slipper "hemvägen" till jobbet.. För att komma till jobbet svett är banne mig ingen hitt =P
 
Men Molls sitter som en prinsessa och jag med för den delen..
Undra när pappsen ska inviga o cykla med henne =P
 
Vi har lagt upp de lite "schema" aktigt.
Den som ska lämna Molls på morgonen (6.40 eller 7.20) får ha bilen. Likaså om jag sk alämna OCH hämta så tar jag bilen. Men börjar jag tex 16 så cyklar jag o lämnar Molls så C kommer hem snabbt o kan ge henne middag.

Perfekt =)


Ja, nej. Nu ska ja ta en kopp kaffe o njuta lite..
Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3