måndag 12 mars 2012

Hejsan igen.

Ska börja med o berätta om att i helgen var vi på Alvas namnkalas i JKPG. Alva är alltså Mollys kusin (min systerdotter) och hon skötte sig strålande. Skrattade när hon skulle, grät när hon skulle å åt när honb skulle ;)
Träffade massvis med släktingar, även dem man inte sett på år och dar.. Super roligt =). Elin (kusin) hade gjort de finaste placeringskorten man kan tänka sig.. Såå duktig =)

Emelie (kusin) visade bilder på henne och hennes mans kisse Pixel. O jisses vilken ståtlig katt. Så otroligt fin. Jag är kattälskare och blev alldeles knäsvag för denna skönhet. Minns tyvärr inte rasen och har inga kort på hnm, men när vi besöker dem så ska jag ta massvis med kort så får ni se =)

På tal om kort. Dem lyser med sin frånvaro och detta beror på att tiden finns helt enkelt inte till. Alla kalas (Christians mormors 70 års kalas o Alvas namngivelse) tog jag INGEN bild med min kamera på folket/gästerna osv. Den låg tom kvar i bilen under detta kalas.

Lovar att jag ska bli bättre =)

Hur som helst.. Denna helg och förra med för den delen var toppen och vi alla har trivts =)

Igår gick vi en promenad runt i Hovslätt o då fick Molls passa på o gunga JKPG gunga ;)

Sen måste jag bara skryta om Molls. Hon är så otroligt fin med Alva. Hon klappar försiktigt, pussar, gosar med o busar med haha.. Blir så stolt av att se hur glad hon är i andra barn =).

Dock fick hon för sig att hon skulle förstöra Tindra (Elins dotter) spel haha. Tindra var mindre glad på henne. Men generellt var hon försiktig även där =).







-------


Halsen är lite bättre nu, tror jag iaf =). Försöker ringa chefen men lyckas inte nå henne. Ska höra med henne om hur jag ska göra.. Är ju som sagt inte sjuk i feber o liknande.. 

Molls har tråk dag.. Hon vill till dagis. Men de ska hon få imorgon =).

Vi la oss o sov innan ;O ca 9.30-12.. höhö ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3