tisdag 27 mars 2012

Molls blev hemma och Christian får ta va/fl en timme idag.

Nu blir hon dagisfri i en vecka (till måndag) hoppas detta kan vända på att hon blir ledsen när man lämnar. Annars får vi testa en annan metod igen, att vi faktiskt stannar kvar en liten stund. (Nu skriker nog en del rakt ut, men saken är ju den att alla barn är olika och alla barn hanterar inte situationerna likadant). Men vi får se =).
Ger det nästa vecka med, sedan får de bli möte (som ska ske efter 6 veckor egentligen) =)
 
 
Försöker planera in lite lek o stim träffar ist. Iom att hon inte kommer gå på dagis mer.
 
På torsdag är de ju farmor mys 
Fredag vet jag inte.. Då får de väl bli massa lek i trädgården igen. O lördagen får C göra något skoj.
 Söndagen slutar jag vid 15.30 o sen ska Angelica Olivia (Jonas?) och Birgitta o Åke komma runt den tiden o så skulle vi ev grilla lite korv runt 17 kanske? =)
Ja vi får se..

Nästa vecka blir svår.
Jag har fortfarande inget schema som gäller så jag vet inte alls hur jag kommer jobba faktiskt =s

Men de borde väl bli dagis mån tis ons ev tors kan jag tro..

Jaja strunt samma-

Nu ska jag kika runt o sen göra mig redo för kvällens jobb =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3