måndag 26 mars 2012



Snabb uppdatering

Molls vaknade 6. Fick välling.
Mös i sängen.
6.30 åkte vi till dagis.

Molls blev ledsen men idag testade vi ännu en ny grej (lockade med en bok) och efter 5 min när jag var på jobbet så ringde jag o hörde o hon var tyst =)

Jobbade.
Handlade.
Tillbaka till jobb o lämnade min "kaffedel".
Vidare o hämtade Moll.

Dom berättade att hon hade fått trygghetsalbumet o blivit jätte ledsen när hon såg mig haha.
Hon hade dock lugnat sig snabbt igen.

Hon hade sovit 2 ggr.
Dregglade massor.
Nya tröjor till dagis.

Tand på G?
Förkylningen börjar iaf visa sig mer o mer.
37.8 i feber (dock klassas de inte som feber då de är under 38 men Molly har låg temp i vanliga fall, 36)

Hem.
Mellanmål.
Ringde samtal.
Gjorde kål till kålpuddng.

Mös.
Somnade i soffan.
Pratat i tele.
Papps kom hem

Nu...
Nu blir de banne mig mat för oss och sen ska M få välling (en tim) och sedan sova (om inte min eftermiddagslur sabbade de haha) ;)


HEJ SVEJS =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3