torsdag 1 mars 2012

Tack alla igår som på något sätt uppvaktade mig =)
Kort, telefonsamtal, sms, på facebook och besök =)

Tusen tack =)


Idag var ja o Trolls på dagis o ja fick gå till fikarummet en timme =).
Sockersöt blev lite ledsen o tyvärr var de mitt fel..
Iom våra sjukdomar här hemma så har hon blivit väldigt kramig (då vi inte kramat alls mycket pga maginfluensan). Hon var på väg mot mig och dörren när dom frågade om ja vill gå o idiot som ja var sa Ja de är nog ok =).
Ja sa hej då o vände (gick mot de håll hon var på väg).. O alla vet vad som händer om man stänger en dörr barnen vill igenom =P
Gråt..
Så de var inte "ooooh mamma hjälp mig.. kom o hämta mig" utan mer "vad fan.. stängde du dörren" gråt =P

Hon grät 2 tårar o sen var de bra (hörde utanför) så de var ju ingen fara men ja tyckte så synd om henne

Imorgon ska jag lämna 9.30-11.00
De går nog bra de med =).

Vad ja ska göra de timmarna? Troligtvis slappa, eller handla.. eller varför inte ta en promenad med hundarna.. Det är EVIGHETER SEDAN JAG GICK SJÄLV med dom =D
Ja vi får se..

Alvas sista saker >(nästan) har kommit till namnkalaset som är nästa helg. Ska bara handa en sista liten grej..
Har även införskaffat oss till Teds kalas =P
Lite tidiga men vad fasen.. Skit samma =)

Ikväll ska vi även fixa 3 bilder till dagisplatserna (Ett tåg, en ballong med barnens födelsedata på och där hon ska hänga jackan ) =)
Sen ett trygghetsalbum. Vi ska ta 2 bilder o lägga ihop o sedan laminera detta istället =). Annars finns risken att trolls tittar sönder de ;)
Hon ÄLSKAR bilder =).

Annars då? Inte mkt..
Allt knallar på, även om ja har känningar imagen så är jag iaf 100 ggr piggare än i förrgår =)

Nu ska ja leta kamera o se om Angelica fick ngr bra bilder på barnen igår =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3