fredag 27 april 2012


27 April 2012
Kl 11.05.

"Min" del av räkningarna är betalda och pengar överförda till olika konton. 
Skönt att ha det "borta" ur huvudet.

Molly springer omkring och leker med dörrar =P
Hon har lärt sig att öppna och stänga dem och det är ju verkligen roligt enligt henne själv.. SUCK..

Städat av huset, dammsugit osv.. Ska snart skura golven o sen ska jag försöka få Molly att äta lite.. sen sova.. Under tiden hon sover så hoppas jag på att jag ska hinna duscha..
När hon sen vaknar ska vi åka till affären, beroende på vad klockan är när hon vaknar visserligen..

Jag går på mitt pass 15.45. 


Förut så ställde jag mig o gjorde bananomelett/bananpannkaka om man har tålamod att stå o vänta in att dom ska stekas på 2 sidor/pannkaka =P..
Det har ju inte jag och ja därför blev det omelett =P

Hon gillade det =)..
Skojigt..
Nu har vi hittat ytterligare en rätt hon gillar =)..

Fiskpinnar häromdagen och nu ägg (smaksatt med banan).. Ska testa med äpple också.. Perfekt frukost när vi vuxna äter vanlig omelett =)...

Receptet är : 1 banan, ett ägg och lite mjölk. Fast jag dubblade bananerna och tog 3 ägg istället..
Fler måltider ;)


Undra vad vi ska testa härnäst =P

Kassler idag till middag iaf..
De äter hon ibland, o ibland inte..
Men hon får ialla fall i sig det som hon bör få i sig =).



Nu börjar jag se "slutet" på denna vecka ;)
Jobbar 3 av 6 dagar.
Jobbbig helg, men det går =).. Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar =D


Jaja.. Nu ska jag ge damen lunch =)...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3