tisdag 3 april 2012

God middag/eftermiddag =).


Kl är 15 o jag lämnade Molls för en timme sedan =).
Hon blev lite ledsen men de gick över innan jag ens hann ut o ta på mig skorna haha =)
Skönt =).

Hon är nog i en period där typ enbart jag duger (vilket hon aldrig har varit innan) så de blir nog extra smärtsamt för henne när jag lämnar på dagis o inte Christian. Men hon lär sig =)

Snart ska jag bege mig till jobbet o jobba till 21.30. Sedan hem o så ska vi lägga oss snabbare än snabbast. Christian ska flyga till sthlm som sagt o han ska upp tidigt, o ja som ska fixa Molls helt själv o så måste med upp tidigt (annars hjälper vi varandra väldigt mycket =) )


Sen hämta vid 12, tog komp.
Mysa med flickebarnet en hel massa =).
På torsdag ska C lämna Molly på dagis vid 7 o sen hämtar hennes Farmor henne vid 12 då med. Så ska dom ha mysdag =).
Då kommer även Christians mormor ner så Molly får en hel halvdag med henne =)

Nu efter helgerna o så så har vi planer på att åka upp så som vi gjord ei Nov, så Christians mormor har större chans att träffa Molls =).
O sen vidare till jkpg o så =).


Jaja, planera behöver vi inte göra nu =P

Ha en bra kväll =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3