onsdag 25 april 2012

Hej hopp.

Mindre uppdateringar syns ju rätt tydligt ;)

Igår jobbade jag till 15.. Hämtade Trollsan, Farmor B var utanför o höll på med sandlådan så M fick inviga den o lekte en stund.. In o städa o fixa. Fixade mat.. C kom hem.. M badade, jag duschade.. poff så var kl 19.30.

Jag föredrar kvällarna (att jobba) för då har man hela dagen på sig o aktivera o leka med Mollan =)


Idag ska damen till BVC o vägas, mätas och såklart vaccineras.. Den ska ges vid 18 mån men den bör ges MINST en månad innan utomlandsvistelse.. Och vi åker ju i slutet av Maj, så detta blir precis lagom =).

Det ska ju även göras en läkarundersökning vid 18 månaden och den väntar vi med.. På riktigt skulle vi slå ihop allt men jag valde att dela på det.. Nu gör hon ju de som dom "ska" göra vid 18 mån men lika bra o vänta lite till.. o så får man se om hon vuxit något den månaden som går haha =D
 
 
Efter BVC så ska vi hem, äta lunch, sova o sen vid 14 ska vi bort till Janna o Hilda där även (ev) Ulrika Lizzi och Lenton befinner sig..
Barnen ska få leka o vi vuxna ska få prata av oss ;)
 
Ulrika o Janna är fortfarande mammalediga och pga våra scheman så är de skit svårt o få ihop träffar. Denna veckan kunde ja enbart idag.. Medan Josefin och Angelica inte kunde onsdagen alls.
 
Jag föreslog att de andra skulle träffas så kan vi ta hänsyn till mina tider nästa gång (dessutom jobbar jag bara tis och tors nästa vecka), men Janna ville ändå träffas idag =).. Om de andra haft en träff de vet ja faktiskt inte haha =)..
 

Jaja, de ska bli skoj iaf =)..

Imorgon är de dagis 6.40-12. O fredagen är hon ledig.. jag börjar 15.45 o Christian slutar 15 =).



Jag jobbar då även helgen. Delad dag på lördag och kvällen på söndag har ja för mig.

Nej, nu vill inte Molls leka själv.. Hörs sen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3