tisdag 15 maj 2012

God morgon. HEMSK NATT. M vaknade o skrek mitt i natten. Tog en 30 min innan hon somnade om. Bah.

Sen sov hon till 7 då pappsen gick upp, då vaknade hon. Jätte ledsen :(.

Jaja.

Idag har Moll på sig sina orangea manchester byxor och jag tror dom sjunger på sin sista refräng. Strl 80 så hon kan ha dem men dom börjar bli lite för korta :). Jaja. Finns fler storlekar på lindex ;).

Om 16 dagar åker vi till kreta med Christians föräldrar och syster med familj. Snabbt tiden har gått.
Så svårt att veta vad man ska ta med till Moll. Badblöja eller badbyxorna hon hade på babysimet?

Ni som varit utomlands med era små. Hur gjorde ni?


Mer då?
Ska på möte nu vid 13 o Moll ska till dagis vid 11. Detta pga att dom inre gärna tar dit barnen mitt under sovtimmarna. Så jag får lite egentid idag ;). Hämta ut de nya passet o så kanske?

Vid ca 10 beger vi oss ut o leker o då, så hon hinner vara ute innan dom ska äta o sen sova. Eller tidigare :p såg att kl bara var 8.30 haha.

Jaja. Strunt samma. Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3