onsdag 9 maj 2012

Hej och ursäkta mitt icke uppdaterande :p.

Tiden finns egentligen men Molly blir skit ledsen när ja sitter vid datorn och de är inte värt de. Så jag passar på o bloggar från mobilen nu ist :).

Jobbade mån, igår och ska jobba idag. 15.45-21.30
Fast jag lämnar hönan 15 o handlar lite o sen åket jag direkt till jobbet :).


Igår kom äntligen ananasgubben och fröerna så idag ska vi plantera :).
Vi skulle egentligen till rytmik idag men. Jag måste hinna så mkt före 15 så nej, ja fick ställa in de.
Däremot så blev ja inbjuden till en av dem imorgon ist. Hon har köpt lite saker till mig i Ullared så jag ska dit o hämta o då ville hon bjuda på en kopp kaffe med :).

Se om vi tar cykeln dit kanske? Åka inom jobbet o visa Molls med ;)
Ja vi får se :).

Ledig imorgon o jobbar sedan fre lör och sön.

Nu kommer fröken M :)
Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3