måndag 18 juni 2012

God middag

Idag vaknade Molls vid 6, fick välling, somnade om.. Vaknade ca 8.15. Jag gick upp lite innan o hann göra mig redo.. Mysigt =).

Sedan begav vi oss till Saara Henna o så magen i Tingsryd ;)
Saara har ca 4 månader kvar men har världens bauta mage ;)


Inte världens lättaste o ta bilder på alla samlade, men nästa gång ska ja ha med kameran =P

Henna är så snäll o fin. Hon låter Mollsan leka med vilka leksaker Molly vill o hon blir varken ledsen eller arg när M drar henne i håret (Fast att ja sa till Henne att hon naturligtvis ska säga ifrån o dra tillbaka =P).
Hon är lugnet själv och jisses vad gullig hon är =).

Var tvärsäker på att dom skulle få en flicka till men efter ja varit där idag så känns de som de är en liten kille i Saaras mage =). Dom har tagit reda på könet men vägrar berätta =(


Mer då?
Moll somnade 2 sek utanför T-ryd. Vaknade av hosta o har knappt sovit 20 min ens. O nu ska ja bort o lämna henne på dagis.. Jobbar 15.45-21.30

Imorrn skulle ja börja 7-16 men fick ändra till 13.30-21.30 då jag var "disponibel" och dom behövde mig på kvällen..

Lugnt för mig, då ja älskar kvällar =P.

Ledig ons, 7-15 på tors o 15.45-21.30 fredag =).. + helgen då =).



Nu till de svåra.
Molly ÄLSKAR leksaksdjur, dockvagnar, dockor, docksängar, osv osv osv.

Vi hade tänkt att önska gunghäst, bondgård med djur, dockvagn, docksäng, dockor, osv osv när hon fyller 2 men hon är helt galen i vagnar. Hos Saara o Henna gick hon runt med Hennas dockvagn o lekte typ hela tiden haha. Så vi bestämd eoss för att vi köper en vagn, som hon kan ha (billig) o så får hon önska sig en till som hon sedan kan ha inomhus (o den gamla ute).

För de känns så fel "att inte köpa" när hon visar sådant intresse.. =)

Men vi får se.. Tiden går snabbt =P

Bilder fr helgen kommer framöver =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3