tisdag 12 juni 2012

Hej och god morgon.

Kl ställdes på 8.10 o vi vaknade, hade mys och sedan gick vi upp o gjorde frukost. Molls åt inget vidare men men.
Vid 9.30 ska vi bort till Ulrika Lizzi o Lenton där även Janna o Hilda är, för att leka lite =).
Alltid skoj o snacka av sig o lite dynga ;)

Åker nog hem igen runt 11 tiden för då börjar alla "måsten". Måste fixa lunch till tjejen, måste släppa ut hundarna, måste måste =).
Sen hoppas ja att hon somnar runt 12-12.30 så då ska ja passa på o ta lite samtal =)


Sen har vi fått vår löneökning i Kommunen nu med =).
Jag fick "bara" 650 kr. Jag är glad =). Detta beror på bla att jag kom in som ny den 23 Februari och chefen har knappt haft tid o se "hur jag fungerar".. Så därför satte hon mig på en trea, men fick veta att hon ville sätta mig på en 4:a om ja varit där lite längre. Så lite surt att man inte började jobba någon månad tidigare.. Men men.. Vad spelar de för roll?
Jag fick va hemma med skatt lite längre =D
O inget är mer värt än att få vara med Mollsan =D
 
 
Världens mest underbara, men otroligt påfrestande unge ;)
 
 
 
Jaha.
Mer idag?
Måste klippa gräs. Får bli när pappsen kommer hem. 
Jag o Mollan äter lite innan han slutar så löser de sig =).
 
 
Hallen blir nog klar imorrn med.. Mattläggning o så =)
Ska bli skönt o bli klara nu =).
 
Nu är de "bara".. Sovrummet + 2 till i övervåningen + de blå rummet o "förvaringsutrymmena) i källaren kvar. Sen har vi gjort allt haha =).
 
 
I helgen beger vi oss till Jönköping för att fira Farmor som fyllt 80, Cinna som fyller 30 o så Ted som blev 7 =)..
 
Skojigt skojigt =)
 
Men nu gott folk, nu ska jag göra mig redo de sista.. tror inte att Ulrika vill ha en byxlös Madelen hos sig =P
 
 
 
Ser ni likheten? =D

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3