måndag 30 juli 2012

God morgon.

I lördags begav vi oss till Borås och Christians mormor där vi blev bjudna på god mat, fika, fika o kvällsmat. Vi hann nog aldrig bli hungriga ens ;). Men ack så gott de var :). Vi hjälpte solveig att leta sniglar och vi gick en liten promenad. Vid 19.30 la sig Molly men vaknade efter ca 45 min o var genom svett :(. Vi öppnade upp lite o vädrade o då somnade hon om snabbt. Sov gott hela natten o vaknade vid 7 på söndagen.

En härlig frukost och trevligt sällskap så begav vi oss till Liseberg. Stannade i Grandalen och fikade , vi hade fått fika av solveig som tyckte synd om oss att behöva leta affär osv.

Mötte upp min syster med familj och min bror. Sedan kom kusin E med sin dotter :).

Vi åkte till liseberg och åkte lite attraktion. Men molly förstår ju inte att man måste köa i typ 40 min för att få åka :(. Så nej, de var inte ett bra ställe för så små barn :(.
Dagen var i övrigt bra och allt var trevligt :). Vädret var helt ok, inget regn knappt o ingen stekande sol :).

Nästa år ska dom visst bygga om o göra lekpark med, det tror jag är väldigt bra. Så vi får se om vi åker om 2 år eller om vi väntar till bebis fyllt 2 :).
Men ja tror i vilket fall att en lekpark är att föredra :).

Ted däremot han åkte balder med tony och jag fattar INTE hur han vågar :s. Jag hade allvarligt talat dött :s.
Galna unge :p.


Nu blir de lite lunch :).
Bilder kommer :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3