söndag 22 juli 2012

Söndagen den 22 Julo.

Jag, Madelen har namnsdag =). Detta uppmärksammade svägerskan och bjuder på fika i eftermiddag ;). Jag tror dock de handlar om att hon vill visa sina bakkunskaper ;) haha =D


Sista dagen på Christians semester =/.
Det har varit en gudagåva att ha honom hemma nu under dessa veckor när jag mått så dåligt som jag har..
Hoppas det gått över permanent nu och att jag och Molly reder vardagen själv =).
 
Men de går nog ann =).
 
Denna kommande vecka blir de lite roliga saker som sker.
 
På lördagen bla så åker vi ju till Borås och ska bombadera stackars Solveig (Christians mormor) men vår packning o lilla Molly =P.
 
Söndagen åker vi till Liseberg runt 9-10 tiden (det öppnar 12 men vi möter upp syster o dom på en rastplats o äter, tradition sedan barn =).
 
Sen beger vi oss hemåt igen.
 
Skojigt skojigt.
Ännu mer skoj när man inser att man fick mer i lön än vad jag räknade med =D
Dock blir de ju mindre i Augusti då jag är fl 2 veckor, fast det få rjag ju av fkassan ist =).
 
 
Ni som är nyfikna på Molly och maten.
Hon är fortfarande kräsen men äter faktiskt bätte o bättre. Ibland ratar hon verkligen allt, men vissa dagar så slinker både pommes pannbiff och sås ner =).
Igår slank de ner pommes, grillad kyckling (innan regnet kom haha) och beasås + ketchup =).
 
Så glad att hon äntligen, efter över 14 månaders kämpande  faktisk täter vissa saker =).
Hon brukar äta när vi ignorerar henne faktiskt =).

Så nu hoppas vi på att de går bättre för varje vecka =).


Idag då ja..
Ska vi till Jem o fix o kolla krukor.. Att ha i landen eller vad man säger =)..

Sen ska vi fixa de sista i hallen. 

Hoppas ni andra får en bra dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3