måndag 20 augusti 2012

God morgon. M vaknade vid 7 så vi körde mys i sängen vilket vi alltid gör typ :).

Christian åkte till jobbet tidigare och ja o molly intog soffläge. Fast de är inte så lätt när hon vägrar se på tv haha :(. Jobbhelgen har gått bra men mina tabletter är idag måndag slut :(. Måste ringa nu vid 8.30 o be om fler. Testade att ta en postafen igår men den hjälpte knappt 4 tim o man får inte ta fler på 12 tim :(.


idag blir de även sjukgymnasten för ländryggen. Hoppas jag kan få ngn hjälp :).

Moll är på dagis undertiden.

Alla 4 hörntänder har kikat fram nu med :).

Bebisen där säger hon o pekar på min mage haha.
Hon är så duktig vår kaka :).

Tänk att den lilla skatten snart är 2 år. 3 mån kvar. Galet galet.


Ja ja åter till mig ;).

Att jobba går bra. Väldigt bra faktiskt o illamåendet har inte förstört något än :D.

M är uppskriven på dagis till 12 så blir ja klar mitt i maten tänker ja nog passa på o handla lite :). Slipper ja bära alla tunga saker OCH ha koll på Molly sen ;).


Mer då? Hmm.
Nja. I get speciellt faktiskt. Allt knallar på o vi njuter av vardagen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3