söndag 12 augusti 2012

Molly ligger i vagnen o sover ute. Vi har varit vid lekparken o jag är så glad över att ha en man i mitt liv som man inte behöver tvinga till att ta hand om sitt barn.

Ni kan gissa er den smärtan jag gick runt med o kände ångest över att Molly skulle bli lidande. Då tar Christian henne o leker "röva av sig" i lekparken o hon är överlycklig =).

Tänk en del som måste kompromissa fram att du tar ungen då så gör ja si eller så.. Jag hade nog dött idag om C hade varit sådan. För med den värken så orkade jag knappt andas så j*vligt var det.

Så ja, dom hade de skit kul i lekparken medan ja tog lite kort o sedan satt i bilen o slappade.

Ipren gel + 2 panodil har gjort de lite bättre så jag håller hoppet uppe att de ska gå över ;)


Igår var vi på stan o kikade lite o har nu utsett bebisens försa plagg som vi ska köpa ;)
Dock får "han" vänta lite till =)

Namn är med på G. Eller ja, vi har 2 st som vi är överens om =).

Så nu spelar de ingen roll vad de blir för kön, men vi hoppas såklart lite mer på en tjej =)
Ja, för oss är de skit samma om de är en av varje kön. Vi tror 2 av samma får bättre relation osv.
Men han eller hon är så välkommen oavsett kön =)

fast, den får gärna hålla sig till ett kön ;)



Imorgon blir de samtal till sjukgymnasten som sagt. Men även ultraljudet. De ska jag nu boka 6 v är det dags för rutinultraljud.
De ska bli galet roligt =).


Mollys och Alvas kommande kalas är inplanerat och fredagen före vi åker till Jkpg för att fira så blir det en tur till Borås o hälsa på Solveig (hon vill inte gärna köra under vindern o vi ska ju ändå upp).
Första helgen i dec blir det iaf =).


Nu kommer mannen tillbaka så nu ska vi ta en kopp kaffe (nja, inte jag). O sen ska vi se om skatten vill vakna =)


 Sötis
Världens finaste tjej <3



Fler bilder i Molly mappen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3