onsdag 12 september 2012

God morgon. Moll o ja sitter i soffan o ja försöker förtränga vissa korkade uttalanden.
Christian har redan kommit till den punkt då han en bara känner aggression. Jag är nog med snart där. Även om jag oftast, tyvärr, är så dum o alltid låter folk behandla mig/ oss som idioter då jag tycket synd om dem.
Men hur ledsen man än är så kan man inte behandla folk som skit för man själv är avundsjuk/arg.

Jaja skit samma. Berörda vet säkert vad de handlar om. Icke berörda behöver inte fundera över det :).

Idag ska vi ev ner till stan l handla höstblommor. Ja o troll :).
Plantera o försöka få de fint :). Annars blir de enbart lek o bus hela dagen :).

Sen ska jag städa av här hemma. Man hinner då inte med de när man börjar 13.30. Iaf inte om man ska ordna mat mm innan :).

Ja. Nej gott folk. Nu ska vi börja bege oss :).

Tjipp

Förtydligande: att C enbart känner aggression betyder inte att han avskyr/hatar utan inte känner varken glädje eller ledsamheter ang det hela. Tillskillnad från mig som fortfarande tycker synd om folk.

Och ang behandla som skit så var de generellt. Dvs att oftast tål jag så mkt smutskastning o elakheter och tycker synd om de som är elaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3