tisdag 4 september 2012

Hej gott folk. Molls i ja somnade på em o sov till 16.20 :s.
Galet.

Snart kommer pappsen hem o då vankas de käk :). Han skulle fixa. Lyx <3.

3e dagen idag utan illamående :). Galet glad är jag minsann.

O igår drack ja min första latte på typ 10 v :D.

Vanligtvis drack jag aldrig en kaffe med lika mkt mjölk men nu råkade ja trycka fel i kaffe maskinen o fick latte isf för choklad :(. Men den fick ner utan kräk ;).

Orkar inte dagarna på jobbet om jag inte får i mig ngt koffein. :(. Men men. De blir nog bra i slutändan.

Lyssnade på hjärtat förut. Host ;). Kände en kick i ville se om den låg som ja trodde o mkt riktigt. De gjorde den :).
Stor som en apelsin visst.

Lilla Knutis :).

O förresten. Nu är vi övertygade om att kika könet ;). Om dom ser alltså :).

Mer för skoj?
Nja. Finns nog inte aå mkt o säga tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3