torsdag 13 september 2012

Kl är snart 15 o ja o troll har sovit ett tag. Min förkylning är värre men hon verkar ha klarat sig.

Men att ha gått 5 v (ca 4 dagar i v i snitt 26 t i v)på dagis o jobbat så hr vi lyckats hålla oss ifrån de rätt länge ;).

Hoppas bara detta går över idag så jag ändå kan jobba helgen. Helgen ger ju mest betalt ;).
Men de går nog bra ska ni se. :)

C har ledig fredag imorrn så Molls går inte på dagis fören nästa v, o då är ja ledig måndagen så hon går tisdagen :) 7-13. O sen har jag utbildning 13.30-15.30. (slutar 15 på schemat så där tjänar jag in 0.5 komp ;) ).
Jo jag är en komp raggare ;).
Det är därför jag hade 50 tim sparade förr förr året ;). Nu har jag "bara" 26 tim kvar o vill ragga upp lite fler så jag kan plocka ut lite då o då efter min mammaledighet. Jo jag tänker långt fram men om jag går hem i dec så förlorar jag 2*5 dagar. 10 dagars semester är ändå 2 veckor.
Men när bebis är född och efter ca 6 mån, så kmr jag hoppa in o jobba en helg lite då o då. Varför? Pga att då får jag ut mina 2 dagars semester per månad iaf ;)
Varför ja nu skulle behöva semester om jag ändå är hemma denna kommande sommar och även nästa.
Jaja skit samma :p. Christian får massa molly o bebis tid iaf :).

Nu ska ni slippa mitt babbel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3