onsdag 17 oktober 2012

God morgon. Idag har Molls och jag varit hos Barnmorskan :). Allt såg bra ut och livmodern mätte precis ovanför naveln :). Blodtrycket var 110/60 (perfekt) men järnvärdet var bara 111 :(. Så nu blir det järntabletter, en om dagen sa hon men jag kör på de gmla o tar en var 3e dag ;). Visserligen är jag inte förvånad med tanke på att jag lever på risgrynsgröt, äpplen, clementiner och pannbiff ;).
Får börja införa mer broccoli och leverpastej.

Hade bara gått upp 4 kilo ;). Wiiiho. Nu menar dom på att man går upp 0,5 kilo / vecka men de hoppas jag inte.

Jaja.
Allt var bra iaf o Molls skötte sig bra :).

Idag blir det lite Moll och Olivia fotografering vid långasjön. Första dagen på en vecka de är strålande sol :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3