tisdag 9 oktober 2012



Hej.

Kl är 19.20 o Mollsan sover.

Pappsen är på jobb så jag kör en myskväll för mig själv med alla roliga tv program =)

Mailade de som köpte Yoda idag med. Hoppas dom hör av sig snart =).

Vad ska man mer säga.

Mollsan skiter fullständigt i mig numera när jag lämnar på dagis.. Känns så otroligt skönt =)
Hon går iväg, kikar läget, sedan brukar aj ropa o då vill hon såklart vinka =).
Men dagarna går smärtfritt o de känns så skoj när dagispersonalen säger hur dom upplever henne.. (Go och glad o alltid positiv och hjälpsam mot alla de anda barnen)
Vår lilla skatt <3

Imorgon är de jobb 7-12
Hämta Trolls.
Hem o sova. Men jag tror hon får sova i vagnen så passar ja på o går en runda med Frans samtidigt =).

Sen mat o mellanmål o lek o bus o allt som hör till =).


Här nedan ser ni hur Molls gillar o äta ;)
Nej, hon skulle ge Frasse maten som var kvar men ska så klart härma hnm =P
Galen unge ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3