onsdag 24 oktober 2012

Hej. Fått ont i ljumskar och rumpa haha och detta är tydligen foglossning :(. Det har varit bra sedan jag var på sjukgymnastbesöket men nu ska de visst börja bråka :( o de kan visst bero på cyklingen i jobbet. Men jag kämpar på till de för för ont, då börjar jag gå ist. Det tar 3 ggr så lång tid att gå från kontoret så därför ska jag kämpa på ;).

Men de blir nog bra.
Magen växer o jag är säker på att bebis sparkar ca 3 cm ovanför naveln. Galet snabbt växer den :). Ca 450 g och 20 cm lång :).
Nu kan en del bebisar överleva om de föds, men vår vilde ska få stanna till 28 Februari iaf ;).

Har jag berättat om namnen?
Ella är givet om de är en tjej och axel eller Valle (Gabriel och Isak är med förslag) och nu även Tor/Thor :)
Sätt igång o rösta/ ge namnförslag ;).


När tror ni förresten den föds?
Vikt o längd?
:D

Själv tror jag 24 februari. Vikt 3560 och 51 lång. Kille :p



Nu ska ja göra mig redo för föräldramöte.


2 kommentarer:

  1. Nu du Madelen skall ni få förslag på killen Edvard efter mormors farfar.
    Vikt 3.380 längd 50 cm.
    Dag Torsdagen den 07 februari eller Måndagen den 11 februari
    Ev, tjej tycker vi Sandra

    Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  2. Tor tycker jag är fint, och finast utan h.

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3