fredag 2 november 2012

Hej igen =P

Mollsan är lämnad på dagis.
Jag fick sjukskriva mig igår (skulle jobbat kvällen) pga smärtan i ljumskarna =/
Ringde dagis o sa att hon inte ekmr (15-17 ) och fick då meddelat att man har rätt att ha barnen på dagis när man är sjukskriven från sitt jobb. Antingen så många tim som föräldern anser att det behövs, eller de timmar den andra föräldern ä rpå sitt arbete.
Men jag satte in Molly 8.30-12 så hinner hon leka av sig lite iaf, och jag får vila några tim.
 
Är ju inställd på att vara åter i tjänst på måndag så jag tror inte hon måste va där heldagar när jag är hemma =)
 
 
 Fler bilder är ju tagna från Leklandet i Kallekrona och vi kmr ha med kameran upp till JKPG denna gång.. =).
Datorn har legat nere ett tag och då har det känts rätt meningslöst att ta massa kort man ändå inte kan få in i datorn. Men nu är de igång igen =).

Detta året SKA jag köpa ett nytt objektiv till kameran. Snålheten har tagit över flera ggr men kan C lägga 1600 på en hårddisk så kan jag lägga 2000 på ett objektiv hooost =P

Mer då?
Inte speciellt mycket.

Ska ansöka om havandeskap..
Borde ha ansökt men vi har ju inte haft skrivare/dator så de har inte blivit av..

Är redan i v 23 (22+5) och om 9 veckor skajag isf gå hem =).
Kanske ska få tag i mannen o be hnm skriva ut?
Hmm..
Får se hur jag löser detta.

Hade varit en bra dag o fixa.


Jaja.. Nu ska ni få göra annat =)

MAJ 2012


OKTOBER 2012



1 kommentar:

  1. vad är du ute efter för objektiv? jag har två Nikkor objektiv till nikon som är till salu

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3