torsdag 6 december 2012




Oooo vad glad hon var att få komma till dagis idag =D
Hon gick runt o letade kompisar o flickan som är snäppet yngre (några dagar) gick runt o sa Molly hä nu Molly hä nu Molly hä nu... o Mollys mamma hä).. Haha =).
Molly var tvungen att visa sin tomte napp (och vi som förespråkar ett Jul utan tomte och utan lögner om att tomten finn.. haha).. Men hon får väl tro på de små söta tomtarna, men inte den fule som kmr på julafton med sin mask som tom jag blir rädd för =/

Jaja..
Nappen visades och man såg att hon längtat dit =)
Undra hur de ska gå när hon är ledig med oss nu runt jul haha..
Galet..

=s


Jag passade på o rota fram bebiskläder, ja, nu är de faktiskt bara 86 dagarkvar...
86 + gå över tiden 14 dagar = 100..
På sin höjd.. Men jag vet att detta blir en Februari unge så de är lika bra o ha de fixat.. så de inte blir som med Moll... Packade samma dag vi åkte in haha =)

Lite killgrejer fanns de minsann =)

Favoriterna:
 



Så vi måste köpa till lite strumpor och någon hjälmmössa + vanlig. Men utöver de så klarar den sig några dagar iaf =)

Nej.. Nu ska jag ringa löneassistenten ang lön, timmar o liknande... IGEN

Sen ska jag se om jag kan få i mig lite mat.. O Sen tvätta.
Tumlaren har ju pajat så vi får hänga all tvätt nu =/
Den pajade i samband med maginfluensan haha =P

Jaja.. Ha de fint =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3