fredag 18 januari 2013

Hej. Maginfluensa. Är övermod vi vuxna klarade oss :).

Däremot fick M feber och har fortfarande. Ca 39-40 grader. Detta har gjort att hon varit hemma hela veckan och jag är helt slut i kroppen pga att hon varit lika pigg som vanligt sedan i måndags men då var de först maginfluensa dygnen som skulle gå o sen har då febern ställt till de :(.

I ons kom C hem genom förkyld så då har jag haft 2 o dras med ;).
Alla vet hur dålig en sjuk man blir ;).


Molls fick även knottrar överallt men de på 1177 trodde inte de var scharlakansfeber . Har ringt Bvc så vi får se om dom hör av sig :)

Imorgon är de äntligen dags för familjelek :).
Blev tillfrågad av Janna o Ulrika i somras och nu äntligen startar de :).
Dock får Mollset stanna hemma med pappa så ska jag dit o kolla läget. De är ju som bus o lek o gymnastik och jag vet inte om jag har ork till de haha. Så jag ska dit o se om jag orkar de andra ggr eller om vi ska lura dit Pappsen o farmor haha ^^.

Jaja. Nu ska jag åka o införskaffa lite mat o så :).
Tjipp :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3