tisdag 12 februari 2013



Hej hopp.

Idag var Mollsan å förskolan o lekte o hade sig =)
Hon trivs som fisken i vattnet och de är verkligen ett lyckorus i kroppen när man ser att de andra barnen springer o möter upp henne o ropar på henne <3

Idag hade hon ätit helt ok o pedagogerna hade låtit henne dela maten själv o äta utan haklapp =). De hade då gått strålande.

19 Februari är de dags för utvecklingssamtal för lilla hönan men tyvärr var de vid 10 så vi får se om Christian lyckas komma ifrån o va med..
Han är ju lika förväntansfull som jag haha =)


18 dagar kvar till BF och sammanlagt då 32 dagar om jag går över tiden. Vilket jag INTE önskar.



Efter Mollys dagis så åkte vi till Janna o lekte 1½ tim =)
Alltid lika roligt att träffa de i mammagruppen =).

Får försöka bjuda hit Ulrika med tvillingarna snart.. Molly går runt o tjatar om dem hela tiden haha =).


Jaja.. Vad ska man mer säga.
På lördag är de gympa igen. De blir hela familjen även denna gång... Ialla fall fram till bebis är född, då kanske Christian får gå en eller två ggr själv så min kropp får vila lite. Men sen är de dags för mig att ta över o sen får vi ev fråga om Birgitta vill ha Farmortid med bebisen så Molly får egentid med Mamma o Pappa =)


Nu gott folk så ska jag plocka lite o så =)
Innan Molls ska sova.. Sen får vi se om jag slöar framför tv:n eller om jag lägger mig haha =P


Molly bilder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3