tisdag 26 februari 2013



Hej hopp.
Ni vet låten "Min kära lilla ponny"?
Där sjunger dom ju "Vad du är söt min kära lilla ponny, vad du är snäll min kära lilla häst".
Molly älskar denna låten och har nu lärt sig den, till viss del ;)

Det blir en blandning mellan häst o ponny och låter såhär "Vad du är söt min kära lilla Ponnhäs" vilket i uttalet låter "POMMES" haha =D=D=D

Vad du är söt min kära lilla pommes

Ja herre min skapare =P

Molls Molls


26 idag. Idag tror Cinna bebis kikar ut.. o ja hoppas hon har rätt..
Orkar inte med detta mer.
Får inte på mig strumpor o kan inte röra mig pga smärtan i fogarna =/

Ja tror den kikar ut imorrn men jag hoppas innerligt att det blir nu idagarna, om den nu absolut inte kan komma idag =P

Envisa lilla krabbat =)

Sist jag var hos Barnmorskan så var magen 35 cm, den planar ut så att säga (har jag redan skrivit detta?... graviditetsdemens kallas det isf haha)

När magen planar ut innebär de att bebisen sjunker ner i bäckenet och livmodermåttet blir då mindre.
När den planat ut så vill BM se att den minskar, då är allt i sin ordning.. Fast de är de nog iaf. Men ja, BM är ju till för att berätta hur bra just ens egna kurva är osv =P


Idag har jag varit på bokrea på Coop o Ica =).
Hittade 4 böcker till Momsen så nu tänker vi avbeställa goboken för 2 månader. de kostar 220 spänn för 2 böcker. O ja fick mina för mindre än 200 =s
Dessutom gör dom flikar i gobokens o M älskar att dra sönder dem.. Så de är lagom roligt att pröjsa 220 kr för en bok som håller i 3 dagar ungefär =/



Jaja. Vad mer?
Damen är på förskolan.
Leker o har sig.

Hennes intressen nu är BAMSE- världens starkaste björn
Lastbilar- basebil (uttala basebil a:et som man uttalar a i alfabetet)
Dessa lastbilar brukar vi åka o jaga för att få se lite av när hon har varit på dagis haha.
Molly molly

Världens finaste Troll =)

Nej, nu ska ja kika mailen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3