torsdag 28 februari 2013

Nu kör vi uppdatering här varje dag :).

Inatt hade jag fasligt ont i magen o svettades som en gris, fast jag inte hade täcke.
Sov oroligt o drömde om smärtan i magen osv.

Tog alvedon o panodil vid 3 o sen fick ja sova gott :).
Men jag tror nog att de börjar bli redo :).

Idag är sista dagen för M på dagis denna vecka o de känns skönt ;). De är sjukt jobbigt att få in henne i bilen o knäppa o knäppa upp o ut o påklädning o avklädning osv osv. Nästa vecka börjar hon "mammaledig dagis" som är tis ons o tors 9-14. Får se om jag har henne hemma en av de dagarna med för som sagt, de är väldigt jobbigt :(.

När bebisen är född så blir de inget dagis på minst 14 dagar, den tid C är hemma. Men känns de bra så kmr jag ha henne hemma ännu en vecka :).
Däremot så kommer hon få gå på gympa på lördagar för den ÄLSKAR hon verkligen :).
De var uppehåll nu i lördags o hon tjatar enbart om detta nu haha. Sötgöte :).

Nej gott folk. Nu ska denna 29 åringen fira sig själv med en kopp kaffe :). Jobbarkompisen fick ställa in för hon hade ont av foglossning :(. Avundas henne inte ;).

1 kommentar:

Här kan du lämna ett nappavtryck <3