onsdag 27 februari 2013

Snälla lilla bebis kom ut snart =P

Orkar allvarligt inte 17 dagar till.


Imorgon kommer en jobbarkompis på besök =).
Hon är själv gravid o dom är beräknade till slutet av April så de är skoj att någon man känner med är gravid så man slipper plåga sig till öppna förskolan osv helt själv =)

O i veckan gick syster yster ut med o berättade att dom skulle få tillökning den 7/9 2013 =D <3
 
Jag har visserligen vetat de ett tag men iaf =P


Jaja.. mer då? Min sk födelsedag imorgon.. fast jag fyller ju inte på riktigt men men haha =)
O nej jag vill INTE att bebis dyker upp imorgon... då vill jag hellre 1 Mars.. Mammas födelsedag =)


Ja gott folk. Nu ska jag o trolls kolla på Youtube klipp o sjunga =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3