måndag 18 mars 2013

God morgon :).

Kl 6.30 vaknade Sam till o molly bestämde sig då för att nu skulle de va morgon :(.

Själv somnade jag nog runt 00 o Sammet vaknade 2.30 för mat, ja o så 6.30 då. Men vid 2.30 skulle han va vaken lite haha. Suck.
Nu sover han i mitt knä o jag sitter kvar i sängen, kl är snart 8.15 o de hade varit gudomligt att få sova en tim eller två ;).

Ska passa på när M sover middag sen :).


En förlossningsberättelse med Sam är på ingång. Dock finns inte riktigt den tid till så därför för jag det sakta ;).
(Den skriva på datorn o oftast bloggar jag på mobilen)

Igår hade Sam ännu en skrik kväll. Höll på i ca 3 tim men sen sov han så gott.

Lillefot är så gräsligt stark i nacken / ryggen o vill redan "kräla" när man har hnm på mage. Verkligen skillnad på Molly och Sam vilket jag även tror delvis har med att göra att Sam faktiskt är större :).


Skrev jag ut att Molly föddes 4 dagar innan BF" och Sam kom 4 dagar efter :D. Tyckte jag var lite roligt :).


Nej. Nu ska vi fixa frukost :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3