torsdag 21 mars 2013

God morgon.
Klockan har nu passerat 9 o ja o Sam vaknade 7.30. Har ingen aning om när Christian o molly vaknade :p. Han åkte till jobbet iaf o Sam fick frukost. Ja o M gjorde Sam iordning o sen gick vi o fixade frukost till oss.

Gnället ville inte alls va i babysittern för han hade åkt på hicka o det är visst något man måste skrika för ;).

I övrigt gillar han babysittern faktiskt :). Han har börjat fatta att de hänger figurer ovanför som man kan titta på. Eller ja, titta på o titta på kanske är fel men ni fattar nog ;).

Han åt var 3e tim igår o inatt så nu hoppas jag herren tänker nöja sig med de o inte gå tillbaka till varannan ;).


På tal om inget så är jag nu förkyld. Den sista tiden i graviditeten så var jag helt frisk o slapp 2 maginfluensa fall o förkylningar osv men nu helt plötsligt åker jag på förkylning :(.
Hoppas Sam slipper de, med tanke på RS o allt. Fast enligt bvc så är de inga fall i Karlshamn nu.

Nästa helg beger vi oss till Jönköping o visar upp vår fina kille :).
Hoppas inte de blir en kedjereaktion ifall Sam väcker Alva o Alva väcker Molly o Molly väcker Ted mitt i natten haha . Underbart scenario ;).

Nej, nu ska jag o M bygga duplo :)

1 kommentar:

  1. Låt dom väcka varandra, bara vi vuxna får sova =)) =))

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3