måndag 4 mars 2013

I väntan på bebis så bokar Molls o ja in lekträffar haha ;).

Imorgon är de Hilda o Janna träff hos dem efter förskolan (M går 9-14 o Janna slutar alltid 14 på tisdagar, så de passar bra). O på onsdag skippar vi förskolan o leker med Josefin o Elton ist :).

Meningen var att vi skulle ha träffats i Fredags jag Molly Josefin o Elton. Men jag hade helt glömt bort de :(. Så när J smsade mig så fattade jag ingenting. De tog ngn minut innan de gick upp ett ljus för mig haha :(.

Så nu får bebis vänta till ons em innan den kikar ut haha :p.

Sen är de fritt fram igen ;).
Och inte gärna natten till lördag för Molly älskar verkligen sin gympa o Christian måste vara med på den :).

Annars har ja inga krav ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3