tisdag 28 maj 2013

Hej alla. En vecka sedan sista inlägget. Jisses. Men ni kollar väl bildmapparna ibland iaf? Ibland uppdaterar jg bilderna på facebook men missar o skriva här :).


Jaha. Vad har hänt förra veckan? Hmm. Inget märkvärdigt kan jag tänka mig? Minns de iaf inte haha. I helgen börjades de att byggas vägg här hemna. De saknas 4 gipsskivor men för övrigt är all el och hela väggen uppe. Varför de tar en hel helg? Jo dom gipsar varenda vägg OCH bygget ny vägg :p. Sammanlagt 23 gipsskivor satte dom upp i lördags o 8 i söndags. 

Vi har valt tapeter och ska åka o beställa dem nu i dagarna :). 

Kanon de här :). 


Idag är Moll på dagis igen och ja o Sam har gjort korvstroganoff :). 

Ikväll är de dagis kväll, om de inte börjar stor regna vill säga. Då stannar vi hemma :).

På fre är mammagruppen hitbjuden o för första gången på över ett år kan 5/6 komma :). Hade gärna velt ha med Janna o Hilda med då vi fungerar så bra ihop men vi får träffas en annan dag ist :). 
Undra hur de kommer va med alla barn o alla viljor ;). 
Jag hoppas Sam sköter sig bara. Så jobbigt när han ska kinka :(.

Idg mötte jag Carolina o Cissi utanför dagiset med :). Fick se Carolinas lille plutt. Så fin :).

Nej gott folk nu ska jag ta kaffe o se vad mer som skall göras ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3