måndag 6 maj 2013

På bvc i torsdags gick allt kanon :). Sam fick beröm för han var så stark o nacken och ryggen o att han var lång o fin :).
Mitt inlägg postades visst aldrig i torsdags :(.

6230 gram o 60.5 cm lång :).

Senare kommer en månadsrapport :).


I helgen var Tholinarna på besök. Vi gick långasjörundan som vi alltid trott var 2.2 km MEN jag hade gps på telen o gick ca 3.3 km. Så vi kom fram till att den handikappasvänliga slingan är mycket riktigt 2.2 men sen får man vända, o vi har alltid fortsatt haha. Jaja. De gör inget :).
Sen åkte vi hem o åt lunch :). Sen var vi ute o lekte :). Grillade o hade lördagsmys :). Söndagen spenderades ute mer eller mindre hela dagen.

Med min syster m fam på förmiddagen o sen in en stund för lunchen. O därefter åkte dom hem o då var vi ute o klippte gräs o häcken. Den får max va 80 cm hög så de har vi fixat nu.


Idag har jag M och S varit ute o gått o kollat på hästar :). Sen hem o lekte o studsade studsmatta :). Nu sover S. M och jag sitter o myser. Hon sover inte middag längre. Sen ca 1-1.5 månad. När hon är hemma fr dagis alltså :). Hon blir såklart trött på kvällen men 10 ggr lättare att få o sova. Tar max 10 min :). Ja. Nu ska jag dricka en kopp kaffe o sen väcka herr fisson ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3