torsdag 13 juni 2013

God middag.

Kl 12.52 och snart ska Samset o jag åka i handla hundmat o sen hämta Molly på dagis :). 


Ikväll är de utekväll med mina jobbarkompisar :).
Vi ska gå till en restaurang här i Asarum så de är ju nära hem sen iaf ;).

Idag har jag o Sam kört vagnterapi o de fick ann i ca 30 min o sen ville han inte mer :(. 

C har nog även blivit allergisk mot tvättmedel så nu kör jag alla hans kläder i de parfymfria. Får se om han märker skillnad. :).

Imorgon är troligtvis målning o tapetsering klart :). Då är de bara golv o inredning kvar :). 

O då ska vi även försöka ändra rutinerna att Sam lägger sig 19 o Molly 19.30 o se om Sam blir lugnare på kvällen :).

Ja nej gott folk. Nu vill inte gnällfis ligga i soffan mer :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3