måndag 22 juli 2013

21/7 2013 firade vi 8 år tillsammans :).

Vi är nog varandras motsatser i de mesta och kompletterar därför varann väldigt bra :).

Jag är en person som minns de mesta. Tele nr, möten, födelsedagar ( även hans sudas födelsedagar) mm

Christian minns varken vad han hade på sig i förrgår, födelsedagar eller annat uppbokat. Jo han minns Min Mollys Sams o Teds födelsedag haha (Ted fyller på Sveriges nationaldag). 

Jag förlåter ofta folks dumhet i uttal och beteende.
Han är mer envis och vill hellre sluta träffas. 

Jag är social och älskar att diskutera saker. Han trivs bäst med oss här hemma , utan diskussioner haha.

Jag gillar trädgårdsarbete. Han är mer renovera inne.

Jag gillar svensk husmanskost. Han älskar thai osv.

Jag vill gärna hjälpa o stötta.
Han tycker inte man ska må dåligt för andras skull. 


Sen finns de såklart vissa saker vi båda brinner för.

Umgås med våra släktingar o vänner.
Skogs intresset, promenader mm.
Och såklart våra barn ❤.

Barnen är vårt allt. Vi älskar dem så oerhört mycket och bara tanken på att ngt skulle hända dem gör oss båda helt matta i kroppen :(.

Jag prioriterar vår familj och det finns inga ord som kan beskriva hur bra de känns att vara gift med någon som faktiskt  gör detsamma :).

Så... Trots våra olikheter så fungerat det utmärkt :).
Visst tusan har vi våra diskussioner o bråk men de är mer om bagateller och "trams" än "riktigt" bråk. 
Vi bråkar om precis allt sånt som alla andra ;). Fast vi hänger inte upp oss på allt.

8 fantastiska år.
Sambos i 7 år och 3 mån. 
Gifta 1 år o 3 mån.
Husägare i 3 år.
2 underbara ungar.

Tänk att livet kunde vara så härligt trots massa sorg sen innan. 

8 perfekta år. Och fler ska de bli :).

Kärlek till dig ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3