fredag 12 juli 2013

God morgon ;). Kl 11 o jag har först nu hunnit gå igenom facebook (vad andra skrivit) bloggar (andras) och expressen :). 
Sam var vaken från typ 6-7 så sen sov vi till nästan 9 ;). Skönt :).

Nu sover plutten igen iaf :). 
Så ja o molly kör tjejtid ;). 

Idag ska vi göra iordning syskonvagnen o kanske sälja :). Både för att Sam inte vill ligga i den, o liggdelen tar 9 kg vilket han snart väger och dessutom är molly 3 år i november och då ska man inte åka vagn enligt mitt tycke :). 
Om de inte finns särskilda behov vill säga. Eller om man ska gå långt. Men ska ja gå långt med mina barn så är ju Christian med o då tar vi bara två vagnar is en syskonvagn :). 
Men att ha en stor vagn för att ett barn är skö är för mig helt obegripligt. Däremot ska vi köpa en ståbräda till Molly :).

Jaja. Den ska som sagt göras iordning. Sen ska vi klippa lite gräs på baksidan iaf. 

Igår lagade vi mat till Pappsen o molly fick hacka lök med en vanlig matkniv o då skar hon si :(. Lilla gumman vad ledsen hon var :(.
Snuttiplutt :(.


De piss blodade :(. Men efter ngr minuters tryck och plåster så var hon glad igen :).


Sen kom Farmor o lekte med barnen. Omtyckt till max :). 

Idag ska även "låd kläderna" få flytta upp ;). Galet vad jag har saknat att ha kläder här uppe o slippa gå ner o hämta jämt :).


Nu får ni lite bilder ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3