torsdag 11 juli 2013

Hej igen ;).

Nu ska vi se om jag kan sammanfatta detta ;).i söndags skulle vi träffa Janna o Hilda men jag var så fasligt yr så kag kom inte ens ut sängen de första två timmarna. Därefter blev de bättre men de snurrade mer än de var still.

Christian trodde på virus då jag varit förkyld rätt länge. Äckligt o obehagligt var de ialla fall :(.

I måndags gjorde vi nog inget? O i tisdags var de inget heller haha eller rättare sagt, vi gör saker hela tiden men jag tror ibte vi var iväg. Eller var de lekpark ngn av dagarna? Nej. Hmm. Osäker haha.

Igår lekte vi med Hilda o Janna :). 
Alltid lika roligt att umgås, oavsett hur mkt vi setts haha :). 
Molly hade blöja hos Hilda igår ifall  de skulle ske en olycka men hon sa till 2 ggr att hon behövde pägå på toa. Dessutom kissade hon på toa o inte potta :) . Vår duktiga tjej :).

Frågar man henne om hon är vår bebis så säger hon Sam ;) o tillägger "Sto säj" ;).


Idag är de torsdag o då står sortering på schemat ;) liksom städ o handling, de gör oftast de på vardagarna haha ;).

På o onsdag kommer min syster med familj ner o stannar några dagar :). Det ska bli skoj :). Hitta på massa roligheter :).


Nu i sommar ska vi försöka få Molly att somna själv med. Just nu ligger vi bredvid henne till hon somnat (vilket sker på 1 min haha). Men ialla fall. Denna träningen ska ske nu under Christians semester för i höst har jag tänkt o hoppa in o jobba lite :). O nu är hon så stor så hon inte riktigt behöver ha en vuxen när hon ska sova :). Men vi får se hur de går ;).

Idag har jag klippt Molly lite igen ;) (sista bilden)

Ja. Nu har ni uppdatering som heter duga ;).


 


Just de. Bvc besöket ;). Molly är 95.5 lång o Sam 66 o väger 8800 hahaha ;). De vägde molly som nästan 9 månader ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3