fredag 2 augusti 2013

Isch. De var krångel o byta för låsa så ja skiter nog i de :p

God kväll iaf :).

Kl 20.40 o jag ligger i sängen o slappar :).
Molly sombade typ 18.50 o Sam ca 19.15. Därefter gav jg mig ut o gick en slinga på 2.76 km o klarade den på 33 min. Ca 5 min sämre än när jag var som duktigast ;). 
Nu pratade ja även i tel o då blir de att man får långsammre men skit samma :).

Skönt som attan.

Imorgon ska vi ge oss på att åka till långasjön o gå med Sam i vagnen. Se hur de hela går. Får väl ta med badkläder o ev bada i kroksjön :).


Idag vaccinerades lillen. De fick snabbt o han grät knappt något :).
9060 gram o 68 lång är vår herre :).

Nästa gång är inte förrän den 11/9.

Mer då?

De är så sjukt häftigt o höra molly hur bra hon pratar.

Christian frågar var hans "mus knapp" på datorn är o hon svara "den är ingenstans faktiskt" haha jag skrattade så ja kiknade. 
Denna "ingenstans" var på golvet ;).

Imorrn kommer famo o fafa o ska bygga trapp på vår baksida :).
Underbara människor :). Tänk vilken tur jag  har. Fick inte bara världena bäst man utan även svärföräldrar :). 

Har en kompis vara svärmor o svärfar är rent av elaka. Dom sitter o snackar skit om min kompis o barnen inför andra släktingar (hon är ingift alltså). Hur hon vet de? Deras gemensamma vänner har berättat :(.
Tyckte de var så hemskt :(. Hon har inte vågat berätta för sin kille pga att han kommer verkligen gå i taket, vilket jag tycker  är helt förståeligt men  hon vill inte att han ska säga upp kontakten med dem. Fy rent ut sagt. 

Fast de är nog så rätt ofta.(?)  Att någon i den gamla familjen tycker att barnets respektive är orsaken till allt de onda "för så där betedde hon/han sig inte förrän de blev ihop". Men de missar att de själva förändras och att man växer med sin partner o inte sina barn/föräldrar. Fast jag trodde faktiskt inte de skedde när alla var vuxna (vilket alla dessa parter är), utan mer i tonåren o så. Jaja.

Hur kom ja in på de? Haha.... (Går upp o läser) just de... Svärföräldrar :p. 
Vi bjuder på mat som tack för hjälpen :). Grillat och pasta med vitlök basilika o parmesanost :).

På sön ska de läggas golv :). Sen in med Samsets garderob i sen är hans rum med klart. Förutom inredning :).

Nej. Nu hinner ja inte med er ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3