måndag 30 september 2013

Hej gott folk. 
Bytte telefon förra veckan o jag var/ är nöjd men bilderna är inte lika bra som med iphonen. Så igår la jag upp bilder på facebook o raderade allt för att ta iphonen igen. Tyvärr hann inte bilderna laddas lver innan jag rensade allt så tyvärr är en veckas bilder borta :(. De känns mindre skoj men men.

Tyvärr bråkar bara iphonen med mig nu ialla fall så jag funderar på att ta den andra iaf :p
Vi får se helt enkelt :).

Sam är helt frisk nu. Inga blåsor kvar. Skönt. 
Molly har varit frisk sen förra måndagen så hon är helt återställd med :).

Kommande vecka sker det rätt mycket :). Imorgon ska M till dagis och jag o Dam ska till Linda (hon som borade min huvudvärk) :).
Sen ska vi till bvc.
O sdag är de dagis för M och jag har tandläkaren 10.
Torsdag har M dagis o vi slapp o fre blir de lek hos Josefin o Elton :). 

Skoj.

Helgen får vi nog försöka åka till ngt lekland med Mollsan. De var länge sen nu.
O fixa i garaget så vi kan börja köra in bilen :).


Nej nu ska ja o Sam leka i Mollys rum med molly. Hon leker med klossar o Sam ÄLSKAR de :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3