lördag 16 november 2013

Jag har förstått att nyfikenheten finns hos många vem de var som gick bort o jo de var mitt ex som jag flyttade med ner till Blekinge.

Vi hade inget osagt och har haft en del kontakt till o från sen vi delade på oss men speciellt de 4-5 sista åren. (De är alltså 8.5 år sen vi gjorde slut)

Dock hade vi inte hörts sen februari och tankarna har varit hos honom flera gånger. Allt ifrån hur han mår till att be om recept hans mamma hade. Nu förstår jag varför man tänkt så intensivt på honom.

Och för att göra er ännu mer förbryllade så fick jag besök av en andlig kvinna dagen innan han dog.denne kvinna har varit med en gång förut, när mamma dog.
Så vi konstaterade rätt snabbt att någon skulle gå bort.

Ja, hur som helst.
Chrille slipper lida mer. Värre är de för hans familj. De kommer föralltid lida och sakna.

Här pratat mycket med hans gamla sambo (dom har separerat) och fått veta mycket. Det är som en befrielse att få höra hur de var den sista tiden mm. Han somnade in hemma i sin säng.

Sov Gott Chrille.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3