onsdag 11 december 2013

Hej.
Jag har åkt på hemsk magkatarr igen så just nu går ja o äter yoghurt varje Tim för att hålla de i styr. 

Idag ska vi ha möte med den nya dagisavdelningen  för Mollsa. 9.45 blir de av :). Spännande. Hon hamnar med Ebba, tjejen som är dotter till min frisör. O Christian känner hennes pappa. De blir skoj :). O 4 andra från gruppen hon går i, fast de bytte över i höstas. 


Hur som helst. Idag tog Molly på sig trosor strumpor byxor och träna helt rätt och helt själv :). Overall har hon klarat i ca 1 år o jackan själv sen i höstas o nu då kan hon en hel uppsättning med vänliga kläder :). De värdesätter dom i stora barngruppen har jag fått veta ;). 


På söndagvid 10.00 så vi ha kalas för Molly Hilda Elton o Olivia. På riktigt skulle vi vara här men jag hade glömt ridningen så jag lyckades få Angelica o ha de hos sig ist då de tyckte att 10.30 var för sent:). Betalar man så mkt pengar för en aktivitet så hoppar man inte den bara för vi ska ha kalas :). O sår de sista gången. 

Vi har även sagt att M ska få vänta en termin till innan vi låter henne rida igen. Detta pga att hon är så koncentrerad på allt annat haha. Men balansen är enorm på Molly. Hon kan balansera själv på en såndär balansstång i ngr sek o de brukar inte en treåring kunna. Så hon har ju fått ut massor av ridningen iaf :).


Janna har pratat om dans i typ ett år nu så de ska vi ev testa :). Eller å kör vi uppehåll helt till hon blir 4. Vi får se :)


Nu gott folk ska ja göra barnen redo för avfärd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3