måndag 27 januari 2014

Nu har vi varit o hämtat kaffe på firman ;). Birgitta sprang in o handlade åt mig. :)

Idag är en trött dag. Vi orkar ingenting. Blää.

Funderar på hur vi ska lägga uppkvällarna. Iom att jag börjat gå bort mina överflödiga kilon så känns de så fel o inte gå måndag o fredagar men en dag köper ja att kroppen får vila. Men måndagen. C är hemma 17.15.
Frågan är om ja o barnen ska äta innan, ca 16.30 så när han kmr så går jag ut o går en promenad. På riktigt vill jag att vi äter ihop mm men något måste vi ju rubba på för att få tiden att gå ihop. O med tanke på att jag avskyr att vara ute ju senare de blir desto bättre är de att ta promenaden så snart de går när han kommit hem. Vi snackar ändå bara 30 min :).

Ja vi får se. De löser sig :)

I sommar blir de både barnens gård och lalandia o jag tänker inte visa mig i bikini såhär :p

Nu Ropar barnen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3