måndag 10 februari 2014

Hej och godmiddag.

Igår var vi på dop för Christians systerdotter RONJA.

Sam blev skit rädd när de började sjunga o spela så han o jag gick iväg en bit men så fick jag spendera de 40 min av dopet ;).

Det var överlag ett helt ok dop. Jag är ju inte kyrka fantast men prästen var bra och de kändes aldrig tråkigt utan hon var mer skojig :)

Av oss fick hon en kub med sitt stjärntecken i , i 3d och en fotografering av tjejen som fotograferat våra barn. Som numerar en väldigt fin kompis till mig :).

Dagen rullade på och vi var nog hemma vid 16?

Sennkom B och Å och hjälpte oss med barnen så vi kunde bära in tips och börja sätta tak :)

Barnen Kom i säng vid 20 o jag var så trött så jag har inte ens hört att Molly kom in till oss inatt haha.

Bilderna kmr dröja då vi ej har datorn uppe pga renovering.
Men jag tog kort på kameran igår o de verkar va några fina :)

Idag är en tråkdag. Jag är off och trött o orkar ingenting.

Imorron börjar de rolig igen. Jag promenerar varje tis ons o tors ca 3 km med Sam o har hittintills gått ner 2.5 kg. Jag ska nu börja utöka promenadslingan till den Asarum runt på ca 4.7.
Iaf en av de tre dagarna.

Förresten.
Sam fick sin 5 e tänd dagen efter sin 11 mån dag ;).
Sötegöte :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3