onsdag 5 mars 2014

Hej hopp.
Tiden får så fort så jag minns knappt vad jag har bloggat om.
Först o främst ska alla ha tack för i lördags. En underbar dag med släkt :). Tack alla för ni kom o uppaktade oss. Fick en kamera och tyvärr fanns inte en kameraväska. Men som tur var så fick jag även pengar så jag kunde köpa en kameraväska som födelsedagspresent :D. Livet kunde inte bli bättre.
Tack tack tack.

Idag för ett år sen så var vi o lekte hos Janna o Hilda där även Ulrika o Lizzi o Lenton var. Så vi körde en favorit i repris o lekte därför med Janna o Hilda idag ;).
Anledningen till att jag minns var för förlossningen med Sam började denna kvällen ;).

Imorgon fyller vår dina son 1 år <3.

Denna veckan har jag hunnit med o promenera varenda kväll och de känns verkligen skillnad i kroppen :). Skoj när folk ser att vikten sjunker med :).

Jaha. Mer ?
Fre blir det antagligen en tur till Kristianstad med Emelie. Vi får se. Detta är då en människa som rätt nyligen infunnit sig i våra liv och har kommit att bli en väldigt nära vän.

På lördag är de kalas för Mig Sam o Åke :)
Förhoppningsvis så hinner vi med en skogsrunda :)

Söndag är de gympa.

Sen börjar de om :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3