onsdag 12 mars 2014

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till optikern o fixa linser. Är så trött på dessa bågar nu.
Hoppas hon har testlinser direkt så ja kan få med mig på en gång :).
Men säkert inte :(

Försöker fylla dagarna nu med. Sam blir äldre och , ja med för den delen ;) haha. Nja.
Fylla dagarna med skojigheter. På söndag ska vi Hilda o Janna o Josefin o Elton ut o gå o grilla i skogen :). På måndag är de träff hos Ulrika med barnen. På tisdag är de promenad med Linda (hon som räddade mig från all värk, akupressur Linda). Onsdag är de mammagrupp med Sams kompisar hos Nina. Torsdagen har jag inte en susning. Men de löser sig :).

Ska försöka boka lite jobb med. Dö surt o bara va hemma. 6 mån kvar. Kmr säkert sakna de sen men jag älskar mitt jobb o att få hjälpa folk.

Jaha. Nu får ni lite bilder o kika på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3