måndag 31 mars 2014

Tiden bara rusar iväg och jag våndas över att aldrig hinna skriva längre. Bah. Får bli ändring på detta.

Jobbat natt igen :). Det var en upplevelse i sig. Roligt. Men nja. Får nog testa nån gång till innan jag kan avgöra om jag ska hoppa in extra på natten.

Hänt mer? Varit med mammageuppen. Träffat bästa Janna o Hilda <3.
Varit hos Ulrika o barnen o lekt.
Umgåtts mycket med Emelie <3

Roliga människor som ger mig så mycket :).

Idag är mars sista dag. Imorgon är de bröllopsdag för oss ;)
Helt galet vad snabbt tiden går.

Gått ner... 10 kg :p :D
Bara det är en seger deluxe :)
En del tror jag skojar men nej de är sant. Nu är de bara 10 kvar ;). Fast är rätt glad om de håller sig till ca 5 ner till.

Vi har fått nya fönster till renoveringsrummet.
Nu är debbara ngr gipsskivor kvar o så ska de spackla o målas.
Nu ser vi slutet igen ;)

Men nu gott folk. Nu blir de nog en promenad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3